Afscheidsverjaardagsfeest - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Gabrielle Groot - WaarBenJij.nu Afscheidsverjaardagsfeest - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Gabrielle Groot - WaarBenJij.nu

Afscheidsverjaardagsfeest

Door: japjapgabgab

Blijf op de hoogte en volg Gabrielle

24 Augustus 2011 | Nederland, Amsterdam

Ik had al een hele lange tijd zin om een feest te geven in een zaaltje. Dus was dit natuurlijk het perfecte excuus! Ik ga een jaar weg, dus is het wel zo makkelijk om iedereen nog gedag te kunnen zeggen. En ik ben jarig in Australië dus dacht laat ik ook alvast mijn verjaardag vieren.
Maar pffff ik wist niet wat er voor een voorbereiding in ging zitten! een zaaltje zoeken, muziek regelen, boodschappen doen, uitnodigingen maken en opsturen enzovoort. En om het mezelf nog wat makkelijker te maken, maken we er ook maar een themafeest van: Aboriginal meets ontwikkelingsreiziger/ goudzoeker. Dat betekend dus zelf een outfit zoeken en bedenken hoe je het zaaltje aan gaat kleden.
Het moeilijkste van alles: BOODSCHAPPEN! Wat gaat iedereen in vredesnaam drinken en wat willen ze eten?! Uiteindelijk natuurlijk veel te veel over! bijv: Van de 5 kratten bier gingen er 3 1/2 weer vol mee naar huis... Wat wel op ging: de 9 flessen witte wijn, 2 liter flessen safari en 2 liter flessen bacardi. En verder hadden we van alles teveel. Nouja beter teveel als te weinig :)

Dresscode was misschien wat lastig maar ik was erg blij te zien dat iedereen er toch zijn uiterste best voor had gedaan! Veel zijn als goudzoeker/ ontwikkelingsreiziger gekomen. Er was maar één aboriginal, ik.
Maar wat heb ik gelachen om alle outfits. Stonden we te dansen en dan keek ik om me heen, hoed hier, hoed daar, van ruitjesblouse tot mooie jurken/ rokken, een meidenband die hetzelfde aan hadden en een echte Australische politieagent. Echt geweldig om te zien! Thanks allemaal voor de moeite! :)

Ik heb het echt reuze naar mijn zin gehad! Heerlijk gedanst, gek gedaan, gelachen, toch ook een beetje gehuild, geknuffeld, gepraat, gezongen, toegezongen worden enz enz.

Veel geregeld vooraf (mbv pa,ma,zus,Natas, Roel) maar eenmaal op het feest kon ik alles overlaten aan anderen. De muziek werd verzorgd door mn ooms en vader, het licht werd 'gesponsord' door Nina haar zus, de bar werd gerunt door mn zus met zo nu en dan hulp van mn moeder, fototoestel werd niet alleen door mij maar ook door mn vriendinnen in de hand genomen, en de taart + cupcakes was gemaakt door mn zus en stond te pronken op de (afgedekte) biljardtafel. En iedereen zorgde voor een super gezellige sfeer! Dus bij deze, bedankt allemaal! En.... foto's vertellen meer als duizend woorden :)

x

  • 27 Augustus 2011 - 15:51

    Roel:

    Hahaha

    zag er erg gezellig uit met al die malloten :)

  • 29 Augustus 2011 - 19:55

    Roel:

    Ha Gaby filmpje is aardig gelukt en zal binnen kort een linkje naar je toe sturen.

  • 07 September 2011 - 17:59

    José:

    Wat een leuke foto!!!

  • 07 September 2011 - 18:00

    José:

    Zo!!!!! Dat is super zeg!!! Goed van Steph!

  • 07 September 2011 - 18:00

    José:

    Deze zijn ook gaaf!!

  • 07 September 2011 - 18:00

    José:

    hahahahaha....

  • 07 September 2011 - 18:01

    José:

    Leuke foto!

  • 07 September 2011 - 18:01

    José:

    Heel herkenbaar...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Gabrielle

Actief sinds 03 Juli 2011
Verslag gelezen: 87
Totaal aantal bezoekers 19299

Voorgaande reizen:

01 Januari 2015 - 15 Juni 2015

Canada

29 Augustus 2011 - 25 Juli 2012

naar Australie als au pair

Landen bezocht: