Laatste dag :( :) - Reisverslag uit Seminyak, Indonesië van Gabrielle Groot - WaarBenJij.nu Laatste dag :( :) - Reisverslag uit Seminyak, Indonesië van Gabrielle Groot - WaarBenJij.nu

Laatste dag :( :)

Blijf op de hoogte en volg Gabrielle

25 Juli 2012 | Indonesië, Seminyak

Hoi allemaal,

ik heb bij locatie seminyak (bali) neer gezet zodat ik ook ff dat vlaggetje krijg bij mijn reizen haha! Maar ik ben natuurlijk nu in Perth!

Ff beginnen waar ik geeindigd ben, de reis met mn vader.
Ik heb met mn vader nog 3 weken een geweldige rondreis door WA gemaakt. Met als hoogtepunt voor mij toch wel Kalbarri. Zo'n ontzettende mooie plaats! Ik zou er zo weer naartoe gaan! We hebben daar oa quad bike gereden wat echt onwijs grappig was, helemaal zwart toen we na ons 4 uur durende rit afstapten.
Andere hoogtepunten: Denham&monkey mia waar we Dugongs, tigershark, dolfijnen, emus en nog veel meer dieren gezien hebben! Ik heb wel geleerd dat het zien van dieren in het wild al snel een hoogtepunt wordt voor mij :D, wave rock- heel apart en mooi, de farm en nog veel meer.
Ik houd het allemaal lekker kort dit keer omdat ik nog behoorlijk wat in te halen heb. Maar ik zie jullie snel weer dus kan ik het dan allemaal vertellen :)

Toen kwamen we terug in Perth en zag ik mn Aussie family eindelijk weer! Stroopwafels eten met Antonia, knuffelen met de kinderen en Mary haar verjaardagscadeau geven. De laatste avond dat mn vader hier was nog een barbie (bbq) als bedankje gegeven. De volgende dag mijn vader naar het vliegveld gebracht en die avond was het al meteen tijd om weer op de kids te passen.

2 weken later was het dan alweer tijd om m'n koffer te pakken om naar Bali te gaan samen met Pauline, Mary, Antonia, Lotte en Winston :). Ff op een welverdiende vakantie! ;)
En het was een heerlijke vakantie! Wel druk natuurlijk met kinderen maar heb er echt van genoten! Heeeeeeeeeeeeeeeeeel veel met Lotte in het zwembad gelegen (ook als ik vrij was) en als ik ah werk was probeerde ik Winston ook zo lang mogelijk in het zwembad te houden. Hij vond zwemmen ook erg leuk maar wou denk ik liever net als zn zus alleen overal naar toe zwemmen. Dus ik deed mn best om mn taxi chauffeur rol zo goed mogelijk uit te voeren. Aan het eind werkte ik vaak in de avond zodat Antonia, Pauline en Mary uit eten konden. Heerlijk was dat. Samen met de kids eten, ze in bad doen, naar de schommels, over het park slenteren, tv kijken en dan naar bed. Vaak was het ook nog een kwartier/ half uur lachen geblazen met 'tikkertje', verstoppertje, kietelen etc.
Zelf heb ik nog met Widy en Jackie (werkten in het resort) een rondreisje door Bali gemaakt. Heel veel moois gezien en het was erg gezellig in de auto :) Een zeer geslaagde dag.
Op een donderdag werd ik in de ochtend opgehaald om naar het olifantenpark te gaan. De rit ernaartoe is al heel apart, man wat een scooters en wat een chaos- nou ja het lijkt een chaos maar volgens mij zit er toch een soort van regel in...
Op een olifant gezeten, met ze 'geknuffeld' en vooral ook veel naar ze gekeken. Echt super mooie dieren en zonde dat ze niet echt goed behandeld worden. Dat is dan weer erg jammer, maar verwachtte ik ook al wel een beetje omdat ik het idee heb dat balinese mensen niet echt een dierenhart hebben.
Oja! Ik heb ook nog een surfles gedaan, was erg leuk in het begin. Helaas werd ik alleen wel erg misselijk na een half uur/ drie kwartier. Ik weet dat als ik op een boot ga ik een reispilletje moet nemen omdat het anders geen leuke ervaring is, maar had niet gedacht dat ik dat gevoel ook zou krijgen op een surfboard. Toch nog doorgezet maar opbegeven moment toch echt moeten stoppen omdat ik er geen lol meer in had en het gevoel te moeten overgeven steeds sterker werd. Toch super gaaf hoor! Als je zo'n golf te pakken hebt weet je pas echt wat een ongelofelijke kracht zo'n oceaan bezit!
Toen weer terug naar Perth voor de laatste 5 weken. Waarbij ik niet moet vergeten te vermelden dat de kids zich bij beide reizen voorbeeldig hebben gedragen :D
De laatste 5 weken zijn echt voorbij gevlogen! Afwisselend in Perth en Burracoppin (farm) geweest. Waardoor je je niet snel zal vervelen of continu in hetzelfde ritme zal zitten. Ik denk ook dat de tijd daardoor voorbij gevlogen is.

Maandag 23 juli was het tijd om in Burracoppin afscheid te nemen van Michael, Antonia, Lotte en Winston. Pf dat was best moeilijk en de tranen hebben ook gevloeid. Maar omdat ik niet wilde huilen in een volle trein snel alles weer weg geveegd en na het zwaaien snel een tijdschrift gepakt om mn gedachten te verzetten. Thuis in Perth toch nog ff wat meer gehuild. Op mn bed lag een onwijs lief kaartje en een super mooie armband met een australië charm.

Ja mijn jaar hier is zeker de moeite waard geweest. Ik heb het getroffen met de familie waar ik in terecht kwam. Vooral met Antonia kon ik het heel goed vinden en zij is een grote steun voor me geweest hier. En ik geloof dat zij het ook wel lekker vond dat ze haar hart bij mij kon luchten.
En de kinderen, Lotte en Winston. Ja die zal ik nooit vergeten! Wat een heerlijke schatjes. Ze zijn behoorlijk bijdehand en soms kon ik ze wel achter het behang plakken maar met hun geweldige lach, knuffels en kusjes maakten ze heeeeeeeeeeeeeel veel goed ;)

Een troost is dat ik ze opzeker weer ga zien, omdat ik dat wil en omdat de familie hier dat wil. Wanneer weten we allemaal nog niet. Maar één van de dingen die ik hier geleerd heb van andere en van mezelf is dat als je echt iets wil, je moet zorgen dat je het doet.

Bedankt voor het volgen van mij blog! En bij mijn volgende reizen zal ik hem weer gebruiken om jullie op de hoogte te houden. Nu over +- 6 uur het vliegtuig instappen om naar huis te gaan. Morgen veel familie en vrienden weer zien en knuffelen, het besef is er nog niet helemaal maar heb er zeker zin in!

Tot gauw! XxX

  • 25 Juli 2012 - 10:10

    Melissa:

    Hey Gab,

    Wat een super jaar heb jij gehad zeg.
    Succes nog met de reis.

    kuzxx Lis

  • 25 Juli 2012 - 10:36

    Ab:

    hey lieffie, mag ik dan ook weer mee??? haha ik zal dan proberen geen boete op te lopen hahahaha dikke knuffel dikke kus en tot morgen!!!

  • 26 Juli 2012 - 19:08

    Ronald Beumer:

    Twee uur nadat ik je thuis heb gezien en gesproken zit ik je laatste verhaal te lezen. Ik hoef je dus niet te vertellen dat ik je verhalen gevreten hebt. Maar het is wel fijn de ik je in goede gezondheid terug hebt gezien. mocht je nog eens weg gaan dan hou ik me aanbevolen om weer je leuke verhalen te lezen. Het gaat je goed en tot ziens Groetjes.

  • 04 Augustus 2012 - 09:06

    José:

    Hé meis,

    nu al weer een paar daagjes in NL en hopelijk kun je snel je draai weer vinden! Je hebt een ontzettend mooie tijd meegemaakt en een aantal super herinneringen die niemand je meer afneemt! Bedankt dat je jouw avonturen met ons wilde delen; het was leuk om mee te lezen...
    Misschien zien we elkaar binnenkort weer eens. Je bent altijd welkom in Zoetermeer voor een bakkie en babbeltje! Dikke x en knuf...xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Seminyak

Gabrielle

Actief sinds 03 Juli 2011
Verslag gelezen: 683
Totaal aantal bezoekers 19295

Voorgaande reizen:

01 Januari 2015 - 15 Juni 2015

Canada

29 Augustus 2011 - 25 Juli 2012

naar Australie als au pair

Landen bezocht: