Afscheidsfeestje op het werk - Reisverslag uit Delft, Nederland van Gabrielle Groot - WaarBenJij.nu Afscheidsfeestje op het werk - Reisverslag uit Delft, Nederland van Gabrielle Groot - WaarBenJij.nu

Afscheidsfeestje op het werk

Door: japjapgabgab

Blijf op de hoogte en volg Gabrielle

15 Augustus 2011 | Nederland, Delft

Vandaag was het dan zo ver. Afscheid nemen van de kinderen en ouders op Carpe Diem. Natuurlijk heb ik de afgelopen dagen/ weken al langzaam aan afscheid genomen van de kinderen maar nu was er nog even de tijd om met de ouders te spreken en hen gedag te zeggen.
Nou ja de tijd... ik heb nog de helft niet fatsoenlijk kunnen spreken, doordat ik mezelf helaas niet door 3e/4e/5e en zelfs niet door 2e kan delen. Gelukkig eisten ze gewoon mijn aandacht op als ze naar huis gingen om toch nog fatsoenlijk gedag te kunnen zeggen, met drie zoenen en lieve woorden. Ook kreeg ik van de meeste kinderen een dikke knuffel en een zoen. Sommige andere wilden lekker met mama en papa naar huis en dachten misschien joh die knuffel geef ik je morgen wel. Want de meeste zijn nog te jong om het echt te begrijpen.

Ik ben enorm verwend met mooie tekeningen, foto's, verhalen,cadeau's en lekkers. En over de cadeau's was goed nagedacht! Zo kreeg ik van alle ouders (vrijwillige ouderbijdrage)een boek genaamd down under voor in het vliegtuig, een 'latin'boek, een kookboek met Nederlandse lekkernijen en een jip en janneke voorleesboek in het Engels! Ik kreeg een mooi parelbedeltje met een kaartje met de tekst: je bent een pareltje. Kofferlabels en nog veel meer waar allemaal net zo goed over na was gedacht. (zie de foto's!) Bedankt allemaal voor jullie komst en de super leuke tekeningen, verhalen etc.
Allemaal bedankt voor de lieve woorden en de super leuke tijd!

Weer een stap dichterbij naar Australië, nog precies twee weken te gaan!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Delft

Gabrielle

Actief sinds 03 Juli 2011
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 19294

Voorgaande reizen:

01 Januari 2015 - 15 Juni 2015

Canada

29 Augustus 2011 - 25 Juli 2012

naar Australie als au pair

Landen bezocht: